BELANGRIJKE INFORMATIE :

Er is momenteel een storing op TaHoma/Connexoon. Inloggen is momenteel niet mogelijk

Er wordt gewerkt aan een oplossing.

Onbeantwoorde vraag

Ik wil de tijd van zonsondergang aanpassen. Dit moet bij "mijn instellingen". Hoe vind je "mijn instellingen"?

Gaat over Somfy Glydea 35 gordijn motor bediening met Tahoma box.

Teun P.
Teun P.

Teun P.

Niveau
0
1 / 100
punt

Antwoorden

Somfy
Somfy

Somfy

Niveau
3
3176 / 5000
punten
Team

'Mijn instellingen' kunt u vinden als u inlogt op TaHoma via Web of TaHoma HD app (voor iPad).
Klik op de menu knop (3 horizontale streepjes) rechtsbovenin. Vervolgens 'Mijn Account', en het tab-blad 'box'. Hier kunt u bepalen hoe veel minuten voor of na zonsop- en ondergang u acties wilt starten. Dit is vervolgens te gebruiken in de Agenda door toepassingen of scenario's naar het pictogram zon-op of zon-onder te slepen.

Om helemaal volledig te zijn dient wel de juiste lengte en breedtegraad te worden ingesteld anders heeft de tijdsvariatie nog geen zin. Je vindt de juiste lengte en breedte graad via google maps, https://www.gps-coordinaten.nl/
Deze instelling is te vinden binnen Tahoma via: Klik op de menu knop (3 horizontale streepjes) rechtsbovenin. Vervolgens 'Mijn Account', en het tab-blad 'box', rechts middenin.

© Copyright Somfy Nederland - Ontdek al onze oplossingen voor een verbonden huis : TaHoma draadloos huisautomatiseringssysteem, onze partners en producenten in huisautomatisering. Neem contact op met een Somfy-vakman of koop uw Somfy-oplossing online.