BELANGRIJKE INFORMATIE :


TaHoma/Connexoon server probleem

Op 20 maart tussen 07:00 en 10:15 was er een TaHoma / Connexoon server probleem. Hierdoor konden enkele klanten niet inloggen of boxen aanmelden. Dit probleem is inmiddels verholpen. Onze excuses voor het ongemak. Onze excuses voor het ongemak.

Beantwoorde vraag

Ik heb een tweedehands TaHoma gekocht, en nu?

Ik heb een tweedehands TaHoma gekocht, en nu?
Somfy
Somfy

Somfy

Niveau
4
5000 / 5000
punten
Team
Somfy
Somfy

Somfy

Niveau
4
5000 / 5000
punten
Team

Heeft de vorige eigenaar u de inloggegevens gegeven? 

U kunt inloggen via Somfy.nl en de inlog-gegevens wijzigen.

Heeft de vorige eigenaar geen inloggegevens overhandigd? 

Neem contact op met Somfy klantenservice om de TaHoma te resetten.

Vond je dit antwoord nuttig?

Nee (6)

Ja (8)

57%

57% van de gebruikers vond dit antwoord nuttig

© Copyright Somfy Nederland - Ontdek al onze oplossingen voor een verbonden huis : TaHoma draadloos huisautomatiseringssysteem, onze partners en producenten in huisautomatisering. Neem contact op met een Somfy-vakman of koop uw Somfy-oplossing online.