BELANGRIJKE INFORMATIE :


Er is momenteel een storing op TaHoma/Connexoon. Inloggen is momenteel niet mogelijk

Er wordt gewerkt aan een oplossing.

Beantwoorde vraag

Mijn TaHoma heeft geen verbinding, en nu?

Mijn TaHoma heeft geen verbinding, en nu?
Somfy
Somfy

Somfy

Niveau
3
3176 / 5000
punten
Team
Somfy
Somfy

Somfy

Niveau
3
3176 / 5000
punten
Team

Wanneer de TaHoma niet verbonden is met internet zullen bestaande acties gewoon uitgevoerd blijven worden

Controleer of uw TaHoma aangesloten is op stroom en uw internet verbinding werkt.

> Is de TaHoma verbonden met internet? De zijkant van de TaHoma moet wit zijn (in geval van het oudere vierkante model - tet @ Led moet groen zijn).

1) Indien niet, controleer de internet verbinding in huis. De TaHoma kan het beste direct op de modem aangesloten worden, zonder tussenkomst van een router.

2) Haal de TaHoma van de stroom, sluit te ethernet kabel aan op de modem/router en op de TaHoma, sluit vervolgens de TaHoma weer aan op stroom. Na enkele minuten zou de verbinding beschikbaar moeten zijn. Indien niet, neem contact op met Somfy.

Vond je dit antwoord nuttig?

Nee (1)

Ja (1)

50%

50% van de gebruikers vond dit antwoord nuttig

© Copyright Somfy Nederland - Ontdek al onze oplossingen voor een verbonden huis : TaHoma draadloos huisautomatiseringssysteem, onze partners en producenten in huisautomatisering. Neem contact op met een Somfy-vakman of koop uw Somfy-oplossing online.