BELANGRIJKE INFORMATIE :


TaHoma/Connexoon server probleem

Op 20 maart tussen 07:00 en 10:15 was er een TaHoma / Connexoon server probleem. Hierdoor konden enkele klanten niet inloggen of boxen aanmelden. Dit probleem is inmiddels verholpen. Onze excuses voor het ongemak. Onze excuses voor het ongemak.

Beantwoorde vraag

Ik ga verhuizen en wil mijn TaHoma achterlaten

Ik ga verhuizen en wil mijn TaHoma achterlaten
Somfy
Somfy

Somfy

Niveau
4
5000 / 5000
punten
Team
Somfy
Somfy

Somfy

Niveau
4
5000 / 5000
punten
Team
De nieuwe bewoner kan uw TaHoma overnemen. Wij raden u aan zelf de contactgegevens en het e-mail adres te wijzigen. (ga naar Somfy.nl, kies ‘Aanmelden myspace’ en vul uw gegevens in. Kies vervolgens Mijn persoonlijke gegevens aanpassen. Indien u alle producten achterlaat hoeft u verder niets te doen. Indien u bepaalde producten meeneemt, vergeet deze niet eerst te verwijderen uit de TaHoma.

Vond je dit antwoord nuttig?

Nee (0)

Ja (1)

100%

100% van de gebruikers vond dit antwoord nuttig

© Copyright Somfy Nederland - Ontdek al onze oplossingen voor een verbonden huis : TaHoma draadloos huisautomatiseringssysteem, onze partners en producenten in huisautomatisering. Neem contact op met een Somfy-vakman of koop uw Somfy-oplossing online.