BELANGRIJKE INFORMATIE :


TaHoma/Connexoon server probleem

Op 20 maart tussen 07:00 en 10:15 was er een TaHoma / Connexoon server probleem. Hierdoor konden enkele klanten niet inloggen of boxen aanmelden. Dit probleem is inmiddels verholpen. Onze excuses voor het ongemak. Onze excuses voor het ongemak.

Beantwoorde vraag

Ik ga verhuizen en wil mijn TaHoma meenemen

Ik ga verhuizen en wil mijn TaHoma meenemen
Somfy
Somfy

Somfy

Niveau
4
5000 / 5000
punten
Team
Somfy
Somfy

Somfy

Niveau
4
5000 / 5000
punten
Team
U kunt de TaHoma meenemen naar uw nieuwe adres. Wij raden u aan producten die u mogelijk niet meeneemt eerst uit de TaHoma te verwijderen voordat u deze verhuisd. U kunt uw postadres via somfy.nl zelf aanpassen. Wijzigt ook uw e-mail adres? U kunt dit eenvoudig zelf wijzigen, zie ‘ik wil mijn e-mail adres wijzigen’. Verhuist u ver van uw vorige woonplaats? Let er op dat uw dageraad/schemering instellingen mogelijk ook aangepast moeten worden.

Vond je dit antwoord nuttig?

Nee (0)

Ja (0)

0% van de gebruikers vond dit antwoord nuttig

© Copyright Somfy Nederland - Ontdek al onze oplossingen voor een verbonden huis : TaHoma draadloos huisautomatiseringssysteem, onze partners en producenten in huisautomatisering. Neem contact op met een Somfy-vakman of koop uw Somfy-oplossing online.