BELANGRIJKE INFORMATIE :

Er is momenteel een storing op TaHoma/Connexoon. Inloggen is momenteel niet mogelijk

Er wordt gewerkt aan een oplossing.

Beantwoorde vraag

Hoe kan ik mijn buitenzonwering het beste automatisch beveiligen tegen (onverwachte) weersinvloeden?

Hoe kan ik mijn buitenzonwering het beste automatisch beveiligen tegen (onverwachte) weersinvloeden?
Somfy
Somfy

Somfy

Niveau
3
3014 / 5000
punten
Team
Somfy
Somfy

Somfy

Niveau
3
3014 / 5000
punten
Team
Het weer kan in Nederland best grillig zijn. Het ene moment schijnt de zon, het andere moment kan er een fikse wind opsteken. Had je 's morgens nog het scherm naar buiten gedaan en vervolgens even van huis gegaant. Er steekt een wind op en het gaat ook nog eens regenen. Meteen naar huis om het scherm in te draaien...? Het kan ook veel gemakkelijker: door toepassing van een zon- en windautomaat (of alleen windbeveiliging) helpt u het risico op windschade te verkleinen. Bij teveel wind gaat het zonnescherm namelijk direct in. Ook al blijft de zon voortdurend schijnen, de windbeveliging krijgt prioriteit. Gaat de wind weer liggen, dan zal (na een ingestelde tijd) het scherm weer uit gaan (als de zon schijnt uiteraard). Optioneel is er een losse compatibel regensensor leverbaar.

Vond je dit antwoord nuttig?

Nee (1)

Ja (0)

0%

0% van de gebruikers vond dit antwoord nuttig

© Copyright Somfy Nederland - Ontdek al onze oplossingen voor een verbonden huis : TaHoma draadloos huisautomatiseringssysteem, onze partners en producenten in huisautomatisering. Neem contact op met een Somfy-vakman of koop uw Somfy-oplossing online.