BELANGRIJKE INFORMATIE :

Op 16 oktober is er een TaHoma update geweest.

Meer informatie is verzonden per e-mail naar alle gebruikers of te vinden in dit forum bericht

Beantwoorde vraag

Wat moet ik doen als mijn (elektrisch bediende)zonwering of rolluik niet naar behoren werkt?

Wat moet ik doen als mijn (elektrisch bediende)zonwering of rolluik niet naar behoren werkt?
Somfy
Somfy

Somfy

Niveau
3
3938 / 5000
punten
Team
Somfy
Somfy

Somfy

Niveau
3
3938 / 5000
punten
Team
Somfy adviseert consumenten altijd naar de oorspronkelijke dealer terug te gaan wanneer er storingen en/of andere wensen zijn die betrekking hebben op de bediening en/of besturing van de zonwering. De dealer is de aangewezen partij voor het beste maatadvies of om de evt. storing bij u te verhelpen. Mocht dit om reden niet (meer) mogelijk zijn, kijkt u dan op onze dealerlocator en voer uw postcode in. Van daaruit volgt een lijst van dealers bij u in de regio. Indien u dit wenst kan Somfy u ook in contact brengen met een van onze dealers.

Vond je dit antwoord nuttig?

Nee (6)

Ja (0)

0%

0% van de gebruikers vond dit antwoord nuttig

© Copyright Somfy Nederland - Ontdek al onze oplossingen voor een verbonden huis : TaHoma draadloos huisautomatiseringssysteem, onze partners en producenten in huisautomatisering. Neem contact op met een Somfy-vakman of koop uw Somfy-oplossing online.