BELANGRIJKE INFORMATIE :

Op 16 oktober is er een TaHoma update geweest.

Meer informatie is verzonden per e-mail naar alle gebruikers of te vinden in dit forum bericht

Beantwoorde vraag

Ik wil zelf installeren/instellingen aanpassen van mijn zon- en/of windsensor. Maar is dit wel zo slim?

Ik wil zelf installeren/instellingen aanpassen van mijn zon- en/of windsensor. Maar is dit wel zo slim?
Somfy
Somfy

Somfy

Niveau
3
3990 / 5000
punten
Team
Somfy
Somfy

Somfy

Niveau
3
3990 / 5000
punten
Team
Het correct instellen van de zon- en/of windsensor is echt een secuur klusje en kan per situatie verschillen. Daarom adviseren wij sterk dit toch te laten uitvoeren door een professionele zonweringsinstallateur. De plaats van de sensor, windhoek, invloed van de zon, hoeveel schermen zijn er gemonteerd op de automaat... Het zou toch jammer zijn wanneer u op een warme zomeravond van werk thuiskomt en het scherm is die dag niet uitgegaan (foutieve instelling lichtgevoeligheid). Het zal extra warm zijn in huis. Of erger, u was niet thuis en het scherm werd niet automatisch ingetrokken toen er plots een fikse wind opstak. Dit zou behoorlijke schade kunnen opleveren aan uw scherm en gevel.

Vond je dit antwoord nuttig?

Nee (0)

Ja (0)

0% van de gebruikers vond dit antwoord nuttig

© Copyright Somfy Nederland - Ontdek al onze oplossingen voor een verbonden huis : TaHoma draadloos huisautomatiseringssysteem, onze partners en producenten in huisautomatisering. Neem contact op met een Somfy-vakman of koop uw Somfy-oplossing online.