BELANGRIJKE INFORMATIE :


TaHoma/Connexoon server probleem

Op 20 maart tussen 07:00 en 10:15 was er een TaHoma / Connexoon server probleem. Hierdoor konden enkele klanten niet inloggen of boxen aanmelden. Dit probleem is inmiddels verholpen. Onze excuses voor het ongemak. Onze excuses voor het ongemak.

Beantwoorde vraag

Hoe kan ik het noodnummer van mijn Home Alarm Somfy Protect-systeem wijzigen?

Hoe kan ik het noodnummer van mijn Home Alarm Somfy Protect-systeem wijzigen?
Somfy
Somfy

Somfy

Niveau
4
5000 / 5000
punten
Team
Somfy
Somfy

Somfy

Niveau
4
5000 / 5000
punten
Team
Om het noodnummer of andere informatie betreffende uw installatie te wijzigen, selecteert u in de app Somfy Protect het menu 'Installatie'. Kies de installatie die u wilt wijzigen in de sectie 'Mijn installatie' (of 'Mijn installaties').

Vond je dit antwoord nuttig?

Nee (1)

Ja (0)

0%

0% van de gebruikers vond dit antwoord nuttig

© Copyright Somfy Nederland - Ontdek al onze oplossingen voor een verbonden huis : TaHoma draadloos huisautomatiseringssysteem, onze partners en producenten in huisautomatisering. Neem contact op met een Somfy-vakman of koop uw Somfy-oplossing online.