BELANGRIJKE INFORMATIE :

Op 16 oktober is er een TaHoma update geweest.

Meer informatie is verzonden per e-mail naar alle gebruikers of te vinden in dit forum bericht

Beantwoorde vraag

Ik krijg geen toegang meer tot de interface TaHoma. Wat moet ik doen?

Ik krijg geen toegang meer tot de interface TaHoma. Wat moet ik doen?
Somfy
Somfy

Somfy

Niveau
3
3938 / 5000
punten
Team
Somfy
Somfy

Somfy

Niveau
3
3938 / 5000
punten
Team
Als u problemen ondervindt met de verbinding van uw TaHoma-box, kunt u het volgende doen: Als de TaHoma LED rood zijn (of de LED @ voor de oudere versies van de TaHoma): 1- Controleer de verbindingsleds (oranje en groen) aan de in- en uitgang van de ethernetkabel. 2- Probeer de ethernetkabel te vervangen. 3- Probeer de TaHoma-box los te koppelen en weer aan te sluiten. 4- Ga naar de configuratie van uw internet modem om de firewall tijdelijk uit te schakelen. Als de leds dan wit worden (@ groen), moet u de configuratie van uw firewall aanpassen. Als het probleem nog niet opgelost is: Forceer als volgt een update: 1- Koppel de box gedurende 5 seconden los van de voeding. 2- Druk met een paperclip op RST. 3- Sluit de voeding weer aan, terwijl u op RST blijft drukken. 4- Laat RST los wanneer de leds (of @) rood knipperen. De box zal proberen te synchroniseren met de server. Wacht 2 tot 15 minuten totdat de leds ononderbroken wit (groen in het geval van @) branden. Koppel de box NIET los tijdens de synchronisatie.

Vond je dit antwoord nuttig?

Nee (5)

Ja (0)

0%

0% van de gebruikers vond dit antwoord nuttig

© Copyright Somfy Nederland - Ontdek al onze oplossingen voor een verbonden huis : TaHoma draadloos huisautomatiseringssysteem, onze partners en producenten in huisautomatisering. Neem contact op met een Somfy-vakman of koop uw Somfy-oplossing online.